Postup při zpracování plánu > Naplnění databáze POVIS > Pokyny pro zápisy v jednotlivých databázích 

Subjekty/organizace

Úvod  Předchozí  Další   Tisk této stránky

V záložce Subjekty / organizace se definuje organizační struktura dalších účastníků ochrany před povodněmi, jejich kontaktní informace a personální obsazení. Každý povodňový plán musí obsahovat výčet složek IZS, právnických a fyzických osob a kontaktní informace všech vybraných osob, účastnících se ochrany před povodněmi.

Vybrané organizace se připojí k povodňovému plánu, obdobně jako povodňové komise. Pro verifikaci již založených organizací či pro založení nových subjektů je nutné shromáždění aktuálních kontaktních údajů. K tomuto účelu zhotovitel ve spolupráci se zadavatelem provede sběr aktuálních dat u jednotlivých organizacích. Vzhledem k ochraně firemních a osobních údajů je doporučeno tato data vyžadovat prostřednictvím zadavatele.

Při zadávání nové organizace je pro správné zobrazení na mapě nutná přesná lokalizace, tj. zadání JTSK souřadnic adresy sídla organizace nebo pracoviště, a zatřídění organizace do příslušné kategorie. Jedna organizace může být zařazena do více kategorií.

Organizaci lze samozřejmě evidovat v hierarchické struktuře odpovídající realitě. tzn. založení podřízených, či přiřazení nadřízených organizací. U větších organizací, jako jsou např. podniky povodí, je dodržení organizační struktury nutné, také pro přehlednost při vyhledávání.

Údaje pracovníků organizací v Adresáři osob se aktualizují z podkladů poskytnutých jednotlivými organizacemi zřizovatelům povodňových plánů. Pracovníci organizací se zadávají (přiřazují) výběrem z Adresáře osob.

hmtoggle_plus1        Subjekty / Organizace - popis práce v Editoru dat povodňového plánu

hmtoggle_plus1        Struktura databází exportovaných pro povodňové plány

 

 


Soubor: mdpp_naplneni_povis_subj.htm