Postup při zpracování plánu > Naplnění databáze POVIS > Pokyny pro zápisy v jednotlivých databázích 

Adresář osob

Úvod  Předchozí  Další   Tisk této stránky

Databáze členů povodňových komisí a pracovníků organizací je exportována ze společného Adresáře osob. Společnou databází osob by mělo být eliminováno duplicitní evidování osoby. V praxi je běžné, že jedna osoba může být členem více komisí či organizací. Ve všech těchto případech by měl být použit identický záznam z adresáře osob. Výhoda tohoto přístupu je zřejmá a to, že stačí aktualizovat jeden záznam a údaj je automaticky použit ve všech podřízených relacích. Pokud uživatel toto pravidlo nedodrží nastane situace, kdy údaje o jedné osobě je nutno udržovat ve více záznamech v Adresáři.

Naplnění databáze členů povodňových komisí vychází z podkladů poskytnutých jednotlivými obcemi. Často tyto podklady nejsou komplexní a neobsahují celou řadu údajů, důležitých pro jednoznačnou identifikaci konkrétní osoby především při vyhledávání pro připojení k povodňové komisi nebo organizaci. Proto je při zakládání osoby nutné dodržovat několik pravidel, které omezují možné záměny osob se shodným jménem a příjmením. Kromě jména a příjmení osoby je bezpodmínečně nutné zadat i pracoviště osoby se sídlem firmy. Pokud v podkladových datech není pracoviště uvedeno, zapíše se do položky [Adresa pracoviště] název obce (sídla povodňové komise) a do závorky název ORP. Uvedení ORP umožní lepší rozlišení údajů při shodně pojmenovaných obcí.

Důležitými položkami adresáře osob jsou všechna telefonní spojení, e-mailová adresa a adresa bydliště. Je nutná kontrola již vyplněných údajů jednotlivých členů všech dotčených komisí a kontrola údajů pracovníků připojených organizací. Podklady k aktualizaci údajů osob budou zhotovitelem archivovány a investorovi bude aktualizace dokladována.

hmtoggle_plus1        Adresář osob - popis práce v Editoru dat povodňového plánu

hmtoggle_plus1        Struktura databází exportovaných pro povodňové plány

 


Soubor: mdpp_naplneni_povis_adresar.htm