Postup při zpracování plánu > Naplnění databáze POVIS > Pokyny pro zápisy v jednotlivých databázích 

Místní informační systémy

Úvod  Předchozí  Další   Tisk této stránky

Databáze Místních informačních systému má dvě části:

Evidenční list MIS

Slouží k základní evidenci MIS, umožňuje definovat parametry pro automatický přenos dat mezi databází POVIS a lokálním MIS. Mezi parametry zakládání rušení prvků MIS, rozsah přenosu stavových informací koncových prvků.

Prvky MIS

Databáze prvků MIS by měla vycházet z podkladové databáze dodavatelů obecních rozhlasů a dalších místních informačních systémů. Dodavatel musí v rámci zpracování realizační dokumentace zpracovat databázi (tabulku) ve struktuře definované touto metodikou a tuto databázi zanést do POVIS. Zejména je nutné definovat druh a počet zařízení, včetně jednoznačného pojmenování distribučních skupin a lokalizace prvků.

Proces evidence prvků MIS lze automatizovat, pomocí webového rozhraní, kterým musí disponovat sběrné středisko dat MIS. Tato problematika je řešena v rámci metodiky varovných informačních systémů. Platná pravidla a popis rozhraní jsou k dispozici na webu www.povis.cz. Registraci systému pro dynamickou výměnu dat zajišťuje správce databáze POVIS prostřednictvím evidenčního listu MIS.

Poznámka:
Pro projekty podpořené v rámci výzev OPŽP v r. 2015 nebude k dispozici nový modul Evidence MIS, pro  žadatele bude k dispozici stávající specifikace datové struktury pro evidenci prvků MIS. V této struktuře je nutno vytvořit příslušnou tabulku obsahující popisné údajů jednotlivých prvků MIS ve formátu DBF a tento soubor připojit jako dokument k zpracovanému povodňovému plánu v POVIS (obdobně jako se připojují jiné dokumenty) .

hmtoggle_plus1        Místní informační systémy - popis práce v Editoru dat povodňového plánu

 

hmtoggle_plus1        Struktura databáze exportované pro povodňové plány

 


Soubor: mdpp_naplneni_povis_mis.htm